pondělí 18. dubna 2016

# noveknihy

UNBOXING #4

Ahoj!
Dneska mi dorazil další balíček! Nemůžu pořád nějak věřit tomu, že je to další recenzní výtisk - tentokrát od knihkupectví KNIHY DOBROVSKÝ. Chtěla bych tímto ještě jednou poděkovat za možnost spolupráce a za moc milé jednání. Co se v balíčku skrývalo za knížku se dozvíte za chviličku. ☺


Stejně jako jsem říkala v předchozím unboxingu, i tady se mi stalo, že jsem naprosto zapomněla, že nějaký balíček vůbec očekávám. O to větší to bylo překvapení, protože jsem zapomněla i na knížku, která byla ukrytá uvnitř.
Takhle to vypadalo, když jsem krabici otevřela. Zatím jsem vážně neměla tušení, co na mě čeká. O to větší pak následovalo překvapení! ☺


Tak a teď tedy ke knížce..

 
Tak tady ji máme. Je to Volání divočiny, Stopami minulých životů od známého Jacka Londona. Nepochybuji o tom, že všichni víte o koho se jedná. ☺
 
Uchvátila mě knížka po otevření a sundání přebalu. První dvoustránka není jen čistě bílá, což oceňuji a moc se mi to líbí. Po sundání přebalu jsem byla doslova uchvácená, protože knížka vypadá stejně jako její přebal a prakticky to od sebe nerozeznáte.
 
 
Anotace:
Volání divočiny patří spolu s Bílým tesákem k nejznámějším knihám amerického spisovatele Jacka Londona. Příběh, ve kterém sledujeme neuvěřitelné osudy psa Buka, nás přenese na Aljašku druhé poloviny devatenáctého století, kdy v tomto nehostinném koutě světa vybuchla zlatá horečka. V románu Stopami minulých životů se seznámíme s Darrellem Standingem, který si odpykává trest ve věznici San Quentin. Dozorci ho chtějí zlomit, ale jemu se podaří umrtvit tělo a v podvědomí proniknout do vlastní minulosti. V chmurném popisu amerického vězeňství se autor opírá o svědectví propuštěného doživotního odsouzence Edwarda Morrella.

Článek je napsaný s předstihem, takže v tuto chvíli už knihu nejspíš čtu, nebo je už dokonce možná dočtená, takže se během pár dní můžete těšit na recenzi. ☺





2 komentáře:

  1. jeee knihy!! víc takových článku prosim. super

    tešim se na další ! mrkni určitě i ke mě : http://styleworldbypetra.blogspot.cz/2016/04/vyberes-si-to-anebo-to-wouldyourather.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram