pátek 29. dubna 2016

# recenze

Jan Šuba - Iluze doby

Ahoj!
Po delší době jsem tu s novým článkem. V první řadě se chci omluvit za delší neaktivitu na blogu, bohužel jsem toho měla ve škole moc. Teď už ke knize. Je to recenzní výtisk od webu Makniha.cz. Myslím si, že by zasloužil více pozornosti.☺
Kniha, kterou jsem dostala k recenzi, byla ve formě e-booku a její název je Iluze doby.


Knížku je možné dostat i ve formě papírové nebo různých formátu pro čtečky.
Nejprve vám ukážu anotaci, která mě velmi zaujala a pak vám příběh přiblížím ze svého pohledu.
Kniha pojednává o muži, který ve středním věku vypráví vše, co zažil v 21. století. Příběh je vymyšlený, ale po přečtení si člověk uvědomí, že tato kniha zas tak daleko od pravdy není. Kniha, která je velmi čtivá, ale také transformační, je určena pro každého, kdo si chce rozšířit obzory a posunout své vědomí zase o stupeň výše. V knize se nacházejí světlé i temné pasáže, přesně tak jako v životě. Naštěstí je vždy jen na nás, jestli si vybereme tu špatnou či dobrou stranu. Ponořte se do pravého světa v 21. století a konečně odhalte skutečnou pravdu ohledně bytí na tomto světě.


Kniha je psaná ich-formou, takže je velmi čtivá a více vás propojí s postavou, příběhem a pocity hlavního hrdiny. Z počátku se vám ani nezdá, že je to fikce. Je to jako byste prožívali část života s hlavním hrdinou. Chodíte s ním do školy, na vysokou, zažíváte s ním jeho první lásky i zklamání, ale co je nejpodstatnější, sledujete jeho myšlenky, objevy, chyby a pády, ale také vzestupy, radosti a tak dále. Během knížky poznáte spoustu postav, které hlavnímu hrdinovi prozradí různá tajemství života, rady a pomohou mu chápat spoustu věcí. Na konci knihy na vás také čeká jedno velké překvapení, které neodhadne ani ten největší knihomol. ☺

Mně osobně se knížka moc líbila. Bylo to něco naprosto jiného a nezvyklého. Ze začátku jsem se toho docela bála, ale pak mě příběh pohltil. Skvělé je to, že se střídá život hrdiny a toho co se mu stane s myšlenkami a drobnými úvahami právě nad tím co se mu stalo. Sama jsem v knize našla odpovědi na mnoho otázek a dokonce mi v pár věcech otevřel oči a mnoho jsem si díky knize uvědomila. Je to odpočinková četba, u které je občas nutné použít hlavu a nad některými věcmi se zamyslet.
Knihu mohu opravdu velmi doporučit a byla bych moc ráda, kdyby se dostala mezi lidi, protože si to rozhodně zaslouží.

Abych ale jen nechválila, jediné co mně opravdu občas štvalo, byly hrubky a překlepy. I když je pravda, že na tohle jsem v knihách vysazená, takže vy si toho možná ani nevšimnete. :D

Dávám pět hvězdiček a klidně bych dala i šestou!




2 komentáře:

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram