pátek 8. ledna 2016

# recenze

Lauren Myracle, John Green, Maureen Johnson - Sněží, sněží

Ahoj! Po hrozně moc dlouhé době konečně píšu článek na blog. Tak nějak jsem přemýšlela o konceptu svého blogu a více než na kosmetiku bych se chtěla zaměřit na knížky. A proto jsem tu s dalším tipem na knihu.
 
Bohužel, obálku foťák nepobral :(
 
Tentokrát jsem četla knížku s názvem Sněží, sněží, v originále je to Let it snow!
Já ji četla ve slovenštině, když jsme tam byli na horách. Když jsme byli nakoupit, viděla jsem ji ve výloze a prostě musela být moje. Už jen kvůli té nádherné obálce.
Moje knížka nemá pevné desky, ale pouze takové ty tenké, papírové. Ale co si budeme povídat - obálka je dokonalá.
Co se týká obsahu knihy nejprve se podíváme na anotaci a pak napíšu svůj názor na knihu.
 
Anotace: „Sníh o Vánocích je hezká věc, ale čeho je moc, toho je příliš. Taková sněhová bouře umí zamíchat i těmi nejlepšími plány – a když k tomu ještě připočtete čtrnáct roztleskávaček, jedno miniprase a keramickou vesničku pro elfy, bylo by na rozpletení všech těch zmatků v městečku Gracetown skoro zapotřebí nějakého anděla! Tři vánoční příběhy o tom, že ne vždycky je to, oč stojíte, taky to pravé..."
 
Osobně si myslím, že anotace vám absolutně nic o knížce neřekne. Každý ze tří autorů píše jeden hodně krátký románek se zimní tématikou. Ovšem je zajímavé jak se vám celkem nečekaně začnou všechny  proplétat dohromady. Už ve druhé "povídce" se dá dost dobře předpovídat co se stane a jak to všechno skončí, ale jako odpočinková kniha je to naprosto dokonalé. Já ji četla právě se záměrem si u ní odpočinout po povinné četbě, která je, přiznejme si to, o hodně náročnější. Sněží, sněží pro mě bylo vážně osvobození a knížka mě moc bavila. Neměla jsem na ni vysoké nároky a byla jsem moc mile překvapena. Pro takové ty večery, kdy nechcete nad ničím přemýšlet, ale pouze si odpočinout je vážně skvělá. Asi to nebude nic moc pro starší ročníky, protože je to knížka plná různých "klišé" ale i tak pohladí po duši.
Já se nejvíce těšila na příběh od Johna Greena, který ale překvapivě pro mě rozhodně nebyl nejlepší. Daleko lepší příběh dokázala namyslet hned první autorka Maureen Johnson, jejíž povídku jsem téměř hltala. Každopádně kniha jako celek se mi líbila a klidně si ji ještě někdy přečtu.
 
+ postavy
   námět
   téma
   málo stránek
   čtivost
   OBÁLKA
 
- málo akce
  občas nudné pasáže

2 komentáře:

  1. Já se na knihu chystám. Sice ji ještě nemám doma, ale chtěla bych to stihnout přečíst, dokud je venku ještě sníh a navodí to tu správnou atmosféru. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram